• Zwroty i reklamacje

Zwroty/wymiany towaru zakupionego w sklepie online

Wszystkie zwroty i wymiany możesz bez problemu realizować drogą wysyłkową. Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.

Przypominamy, że masz możliwość zamówienia towaru do paczkomatów In Post

Szybko, łatwo, bezpiecznie. Blisko twojego domu!
Przeczytaj więcej o bezpiecznym odbiorze i nadawaniu paczek na stronie In Post.

Rekomendujemy bezpieczną płatność online za wszystkie zamówienia.

Masz jakieś pytania?
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 

WYMIANA

 

Wybrałeś niewłaściwy rozmiar? Masz aż 90 dni od daty otrzymania przesyłki na wymianę zakupionych produktów.

W sporting24.pl bez problemu wymienimy zakupione przez Ciebie obuwie i konfekcję na inny rozmiar w ramach tego samego modelu produktu (kodu produktu).

Dla Twojego komfortu umożliwiamy dwie metody wymiany.

Wymiana w sklepie Sporting:

  1. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dokumentem, który potwierdza zakup (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową). Wszystkich formalności dopełnisz na miejscu.

Wymiana drogą wysyłkową:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś wraz z fakturą elektroniczną w wiadomości e-mail. Formularz zwrotu/wymiany otrzymasz w mailu.
  2. Koniecznie sprawdź, czy rozmiar, na który chcesz wymienić kupiony produkt, jest dostępny na stronie sporting24.pl
  3. Produkt(y) razem z dokumentem wymiany/zwrotu załączonym w wiadomości e-mail odeślij na podany poniżej adres (jednak nie później niż do 90 dni od daty otrzymania towaru).
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w przeciągu kilku dni, wyślemy inny rozmiar. Cały proces wymiany trwa maksymalnie do 14 dni.

Pamiętaj!

  • Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.
  • Wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia, nowego, z kompletem metek woryginalnym niezniszczonym opakowaniu).
  • Odsyłany towar powinien być zabezpieczony w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.
  • Na wymianę towaru składają się dwie transakcje: odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, który chcesz wymienić oraz, w następnej kolejności, zawarcie umowy sprzedaży towaru wybranego przez Ciebie w miejsce towaru wymienianego.
  • W przypadku wyrażenia chęci wymiany towaru na inny rozmiar tego samego modelu, może się tak zdarzyć, że wybrany przez Ciebie rozmiar nie będzie już dostępny w naszym magazynie. Nie będziemy wówczas w stanie zrealizować Twojego żądania. W takiej sytuacji, możliwe będzie dojście do skutku tylko jednej z transakcji składających się na proces wymiany – odstąpienia od umowy. Dostaniesz więc od nas zwrot kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
  • Gdy nie określisz w formularzu zwrotu, czy decydujesz się na odstąpienie od umowy sprzedaży czy na wymianę towaru lub nie wskażesz, na jaki rozmiar chcesz wymienić towar, aby uniknąć potencjalnych nieporozumień, zakwalifikujemy Twój zwrot jako samo odstąpienie od umowy sprzedaży i dokonamy zwrotu kwoty, którą uiściłeś za zwracany towar, w sposób wskazany przez Ciebie w formularzu zwrotu.



Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep Sporting
al. Konstytucji 3 Maja 12
64-100 Leszno
Z dopiskiem "sporting24.pl - wymiana"

 

ZWROT PRODUTKÓW I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w sklepie sporting24.pl bez podania przyczyny w terminie do 90 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.

Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie wygodniejsza.

Zwrot w sklepie stacjonarnym Sporting:

  1. Udaj się do sklepu wraz z towarem, dowodem zakupu (e-fakturę otrzymałeś drogą mailową) oraz wypełnionym formuarzem zwrotu (możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną). Na miejscu dopełnisz wszelkich formalności.

Zwrot drogą wysyłkową:

  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z fakturą elektroniczną.
  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

Pamiętaj!
W sklepie sporting24.pl dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!

Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w sklepie sporting24.pl dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 90 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 90 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient. Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem i z paczkomatów.

Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep Sporting
al. Konstytucji 3 Maja 12
64-100 Leszno
Z dopiskiem "sporting24.pl - zwrot"

 

REKLAMACJA

 

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie sporting24.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym przez okres 2 lat od daty otrzymania towaru.

Masz dwie możliwości złożenia reklamacji.

W sklepie stacjonarnym Sporting:

  1. Zabierz ze sobą produkt, który chcesz reklamować i dowód zakupu.

Drogą wysyłkową:

  1. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
  3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Pamiętaj! Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.

Adres do wysyłki wymienianych produktów:
Sklep Sporting
al. Konstytucji 3 Maja 12
64-100 Leszno
Z dopiskiem "sporting24.pl - reklamacja"

Pamiętaj!

  1. Aby rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane, dlatego sugerujemy wypełnienie naszego formularza.
  2. Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.
 

Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.

Jednocześnie informujemy, że PPH Sporting M. Gołdyn sp.j. nie ma obowiązku i nie będzie brać udziału w alternatywnych, pozasądowych postępowaniach o rozstrzygnięcie sporu.